1. Wniosek o wydanie mLegitymacji
Należy pobrać, wypełnić i dostarczyć wniosek do sekretariatu szkoły. Wniosek dostarczamy osobiście, lub skan na adres e-mail sekretariatu szkoły
2. Wysyłanie zdjęcia ucznia
Rodzic wysyła zdjęcie dziecka (dzieci) poprzez e-dziennik.
Zaloguj się do e-dziennika (jako rodzic) wczytaj zdjęcie ucznia (Uczeń -> Dane ucznia -> AKTUALIZUJ ZDJĘCIE).
Aktualne zdjęcie – spełniające wymogi zdjęcia dokumentowego w formacie JPG lub JPEG o rozmiarze max. 5MB i wymiarach minimum 500×600 px.)
Przykładowa strona do przygotowania zdjęcia
https://passport-photo.online/pl/zdjecie-do-mlegitymacji
3. Kod QR do aplikacji mObywatel
Rodzic oczekuje na wiadomość w dzienniku elektronicznym, e-mail lub telefoniczną informację o odbiorze kodu QR i kodu aktywacyjnego do aplikacji mObywatel (osobisty odbiór rodzica/ucznia w sekretariacie).
4. Instalacja aplikacji mObywatel
Rodzic instaluje aplikację mObywatel ze sklepu Google Play lub Apps Store. W usłudze Legitymacja szkolna zeskanować otrzymany kod QR oraz wpisać kod aktywacyjny mLegitymacji.
Instrukcja instalacji mLegitymacji dla Uczniów i Studentów
Wniosek o unieważnienie mLegitymacji
Wniosek należy pobrać, wydrukować, wypełnić i dostarczyć do sekretariatu szkoły. (Utrata telefonu, utrata tożsamości, nieprawidłowe działanie, rezygnacja z usługi)