Zaczęło się od pokazów w Rotax Max Challenge Poland, a potem przez 4 lata brał udział w zawodach Rotax Max Challenge Poland oraz CEE Rotax Max Challenge – rywalizacji na poziomie europejskim. O kim mowa? O Igorze Kuczyńskim z kl. 8b.
Ścigał się na najbardziej znanych torach w Polsce i Europie, m.in.:
Tor Poznań, Autodrom Słomczyn, Kartodrom Bydgoszcz
STEEL Ring (Czechy)
Jesolo, Adria, Franciacorta (Włochy)
Bruck (Austria)
Kecskemet (Węgry)
Campilos (Hiszpania)
Pierwszy kontakt z samochodem sportowym miał w wieku 13 lat (11.03.2023) – Fiat Seicento służył do treningów, ale prawdziwe starty rozpoczęły się za kierownicą Renault Clio 4 RS, w zawodach Classic Auto Cup.
Dzięki treningom z Marcinem Markowiczem, świetnym kierowcą i instruktorem, Igor nauczył się jak prowadzić szybko, skutecznie i z głową.
Pierwszy start – Tor Jastrząb – bez podium, ale już 14 października 2023 w drugim występie:
1. miejsce w Pucharze Francuskich Klasyków
1. miejsce w klasie G5 do 3000
Przełomowy moment – Toyota GR Yaris (25 maja 2024, Classic Auto Cup):
Po zaledwie 80 km przejechanych przed zawodami i mimo braku pełnej pewności, w stawce 130 aut zajął 2. miejsce w klasyfikacji generalnej!
Od tego momentu starty Igora stawały się coraz pewniejsze, czasy coraz lepsze, a jazda – coraz bardziej dojrzała i precyzyjna.
Specyfikacja samochodu (dla fanów techniki):
Toyota GR Yaris – 400 KM / 550 Nm, sekwencyjna skrzynia 7-biegowa Kotouc, klatka IRECO, zawieszenie na unibolach, szpera tył, komputer MoTec, fotele kubełkowe, wyświetlacz Ecumaster, podtrzymanie turbo z 3 trybami, lekki aku, airtec dolot i intercooler, dodatkowe chłodnice, ostre wałki, wtryski i wiele innych rajdowych modyfikacji
Plany na sezon 2025?
Wystartować we wszystkich rundach SuperOesu na Torze Kielce
Zadebiutować w pełnym sezonie Toyota GR Cup
Dalsze kroki? Zobaczymy… ale jedno jest pewne – apetyt na prędkość rośnie z każdym okrążeniem!
Igor, trzymamy mocno za Ciebie kciuki i czekamy na kolejne sukcesy!




